Részeg tengerész

Friss topikok

Címkék

Archívum

Rosszat tettem - egy kicsit sem bánom.

2012.09.25. 21:03 Pecek_2SD

Ahogy említettem korábban, más téma lesz legközelebb, így hát most jöjjön a más téma. Nehezen tudtam dönteni, hogy akkor dayz\bf3(armored kill miatt lenne aktuális), de végül dayz re esett a választás, mert sokkkal nagyobb fun.

Kis zsenge 2,5-3 napos karakterről van szó, ebből 1-1,5 az aktív szolgálat, szóval elég friss a dolog. Na de akkor miért akarok fárasztani bárkit is a semmitmondó sztorikkal, amik egy ilyen kis fiatal túlélő-kezdeménnyel történhettek? A szokásos kezdeti normális felszerelés, meg valami jármű után kutatás közben egyre több hullába botlottam bele, igyekeztem messzebbről figyelni elektro\cherno részeit, nehogy belefussak egy jó kedélyű tahóba(volt rá példa, gps, álcaruha, dmr, és a nem gyengén felpakolt kocsim bánta.) Mivel aránytalanul sok hullát láttam, és volt, amelyik még vérzett, ezért általában inkább elkerültem ezeket a helyeket. Na de most! 

Délután elhatároztam, hogy ha törik, ha szakad, de feltankolok jobbféle gyógyászati felszerelésekből(és végre egy kocsira is rá akarom tenni a kezem, mert nem egyszer volt, hogy nagyon jó cuccokat kellett hátra hagynom a helyhiány miatt - pl egy kopter roncsnál találtam egy AS50 et és egy M107 et is, mindkettőt 2 tár lőszerrel - amennyiben lehetséges, úgy kerülöm a játékosokkal történő konfrontálódást, ezek meg nyilván csak arra jók, hogy őket lőjem arcon, de egy kis mókázásra azért jó lett volna.) Szóval, megindultam a parton(lumber milltől balota reptérig lett volna a menet.) Elektrohoz érve, az észak keleti barakkot terveztem megnézni, de egyrészt világos volt, másrészt elég sokan voltak a szerveren, én meg nem akartam feleslegesen kockáztatni az életemet, úgyhogy egy 10-15 percet rászántam a felderítésre - teljes mértékig megérte. Meglepően sok holttest volt a környéken, ráadásul olyan helyeken, ahová zombi vagy nem, vagy csak nagyon nehezen jutna fel, ennek tükrében elkezdtem kutatni az esetleges mesterlövészt azokon a helyeken, ahonnan a szerencsétlenekre rálátást nyerhetett. Nem jártam sikerrel, de az életemet féltve inkább meg akartam kerülni elektro t - és abban a pillanatban eldördült egy puskalövés. Rettenetesen bepánikoltam, elkezdetem menekülni a hegytető felé, egyre több lövést hallottam. A kezdeti sokk után leesett, hogy nem rám lőttek, nem a becsapódás hangjait hallottam, egyszerűen közel volt hozzám, aki durrogtatott. Szép lassan követtem a hangokat, nehogy esetleg kiszúrjon(percekig nem is láttam az emberünket), szerencsére elég sokat lőtt, úgyhogy nem volt nehéz ráakadni.. 

Nagyjából másfél méterrel mögé lopakodtam, valamit matatott a táskájában, én meg nem voltam rest, elővettem az M14 emet, és beleeresztettem egy fél tárat.. Természetesen a hatás nem maradt el, pillanatok alatt összeesett, de még élt, úgyhogy véget vetettem a szenvedéseinek. Szilárd meggyőződésem, hogy bandita volt, de a debug monitor szerint egy gyilkosságot követtem el, és ennyi, szóval egy kicsit azért rosszul is érzem magam(ámbátor több mint valószínű, hogy egy jóvágású hackerről van szó - minden létezű gadget, m4a1cco, 6tár stanag, és semmi más, hátizsákból is az alap, ghilie suit, szóval nem túl valószínű, hogy tisztességes úton tett rá szert.) Lényeg a lényeg, most gazdagabb vagyok egy éjjellátóval(Isten áldja azt a csodát, imádom!), és az említett hangtompítós m4a1 el, egy gps el, és a tudattal, hogy elektro derék fiait többé nem terrorizálja az a patkány(illetve gondolom azóta már megint kiment, de én megtettem, amit lehetett.) Hab a tortán, hogy találtam egy skodát, kb minden rossz rajta, se kereke, se tankja, a motorja is totálkáros, ráadásul stary sobornál van, úgyhogy rengeteget kell gyalogolnom majd az alkatrészekkel, de ha egyszer működésre bírom, akkor nem lesz kegyelem.:) Már úgyis elég késő van, utoljára 6-7 körül léptem be, akkor még nem vettem túl nagy hasznát az éjjellátónak, de most talán elég nagy előnyre tehetek szert vele - hacsak nem futok bele egy másik paraszt hackerbe, aki infrás távcsővel kémleli az éjszaka sötétjét. Mert akkor rábaszok. 

komment

süti beállítások módosítása