...aztán földet ér.

2012.09.20. 14:29 Pecek_2SD

A cím talán egy kissé csalóka, nem magamra, hanem az eur\usd párra céloztam. Miután nem igazán haladtam semerre(kisebb-nagyobb profit, kisebb nagyobb bukta, kb egy helyben toporogtam az első napon), úgy döntöttem, hogy váltok, és egy kicsit félreteszem a rövid távú megoldásaimat. Kedden bevásároltam usd\huf ból, elég tekintélyes mennyiségben(217.48), másnap felment 218 ig, aztán lepottyant 217 alá - a meleg húgy szépen lassan csordogált a bokám felé természetesen, de elég nyilvánvaló volt, hogy a nagy lejtmenet után jön egy nagyobb emelkedés hamarosan(ezúttal nem hasracsapva, azt azért hozzáteszem.) Ez a várt emelkedés ma meg is jött, méghozzá nem is akármekkora, ebben a pillanatban a teljes veszteségemet visszahozza(219.13), de csak 221.50 nél tervezem zárni(majdnem teljesen biztos vagyok benne, hogy a jövő hét folyamán megy még legalább 224-225 ig is, vagy akár tovább, de nincs az a pénz, amiért hétvégére nyitva merném hagyni.. 

Eur\usd n szintén elég jó pozícióban vagyok, ma már hármat 20-30 pipes nyereségben zártam is, jelenleg 3 kisebb összegű pozícióm van nyitva(2987, 2967, és 2947, mindegyik short - a véletlenek összjátéknak köszönhető csak, hogy mindegyik hetesre végződik egyébként.) Nem kizárt, hogy 2930 körül lesz még egy kisebb felugrás 3030 ig kb, ettől tartok egy kicsit(nagyon jó érzés volt végre hatalmas pluszban látni a számlát, a múlt hét elég gyilkos volt), de hosszabb távon mindenképp a csökkenés tűnik esélyesnek számomra, nem is kevés - a bejelentéseknek kb vége, és miután gyakorlatilag bármiféle fundamentális alap nélkül ment az égbe, erősen valószínű, hogy távcsővel kereshetjük majd az alját.

Szóval eurusd short, usdhuf long, ha minden jól megy, akkor pofátlanul nagy összeget tudok ebből leakasztani ma\holnap, a jövő hétről nem is beszélve - nagyjából ennyit számít, hogy ésszel, nem pedig indulatból kereskedtem, merem remélni, hogy ezt a jó szokásomat hosszú távon is fent tudom tartani.

Csak a jegyzőkönyv kedvéért: eurusd SL: 3070 PT: 2850(mára\holnapra, jövő hétre 2650-2450), usdhuf SL: 215.50 PT: 221.50(jövő hétre először 223, aztán 225.) 

Hétvégén valószínűleg lesz teljesen más téma is(feltéve, hogy szarul alakul a randi, és lesz időm ezzel tökölni), előreláthatólag battlefield ről, dayz ről, esetleg laza kódolásról, attól függ, mihez lesz kedvem. Ha poénból kiüti a stopjaimat, majd a célár alá zuhan, akkor különféle szeszes italokról tartok majd kiselőadást.:)

komment

süti beállítások módosítása